همه چیز در مورد استارتاپ ها

ساخت وبلاگ

تجاری سازی ایده ها مختص ایده هایی است که در عین خلاقانه بودن، کاربردی نیز باشند. یعنی یک ایده نو و جدید که می تواند نیازی از جامعه را رفع کند و تبدیل به یک کسب و کار تجاری شود و راهی را برای خود در اقتصاد باز کند. در واقع هر ایده ای نمی تواند تجاری شود بلکه باید ویژگی هایی را دارا باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

ایده استارتاپ

سه گام اساسی برای اجرای متن موفقیت یک ایده

 

۱-فکرکردن

متن موفقیت یک ایده موفق با فکر کردن آغاز می شود. اغلب مردم با اولین افسانه ای که در رابطه با یک ایده موفق دارند شروع به فعالیت می کنند. در حالی که ایده های در حال رشد به استراتژی های مناسب نیاز دارند تا کاملا موفق بشوند.

برای این کار می توانید یک جلسه منظم روزانه، هفتگی یا حتی ماهیانه برای بسط دادن ایده های خود با افراد یا شرکت های حمایت کننده از ایده، ایجاد کنید، و پیرامون اینکه چه فرصت هایی یا ایده هایی برای اجرای و تصمیم گیری بهتر در مورد چگونگی اجرای آنها انجام می دهید، تصمیم گیری می کنید. سپس این فرضیات را آزمایش کنید و اعتبار دهید.

 

۲-برنامه ریزی

پس از تعیین ایده موفق نهایی، طرح خود را برای حمله آماده کنید و با تیم خود در مورد این ایده های بزرگ یا استراتژی های رشد صحبت کنید. و دقیقا مشخص کنید که چه کسی چه کاری را، چه زمانی و با چه منابع انجام می دهد؟
برای بهترین استفاده از منابع خود در متن موفقیت، چرخه های ۱۳ هفته ای را برنامه ریزی کنید، به طوری که هر کس بر روی آنچه که در این سه ماهه نیاز دارند کاملا آگاه باشد. در پایان این سه ماه (که عموما دوره پیش شتابدهی توسط شتابدهنده ها نام گذاری می شود)، آنچه که به عنوان یک تیم لازم دارید را یاد می گیرید و به پیشرفت خواهید رسید.

 

۳-انجام دادن

در واقع تا به این مرحله شما هیچ کاری انجام نداده اید و عکس موفقیت. در مرحله سوم همواره باید سعی کنید در بهترین حالت خود باشید؛ و در شروع هفته باید اطمینان حاصل کنید که تیم شما می داند چه اولویت ها برای انجام کارها دارد. هر هفته در نظر بگیرید که چگونه در حال انجام امور سه ماهه آینده شرکت هستید و اگر در مسیر دستیابی به اهداف خود نیستید یعنی عکس موفقیت حرکت می کنید، سریع تر قرار بگیرید.

 

منبع: شتابدهنده پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%db%8c%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%9f/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 6:00

چرا بهتر است کسب و کار های سنتی به کسب و کار های آنلاین تبدیل شوند؟

همانطور که گفته شد امروزه اکثر کسب و کار ها به سوی فضای اینترنتی و دیجیتالی سوق پیدا می کنند، زیرا نیاز جامعه در این خرید آسان تر و راحت تر است. امروزه افراد نیاز های خود را  به آسانی و در زمانی کوتاه با چند کلیک تامین می کنند، پس نیاز است که کسب و کار های سنتی نیز به سوی کسب و کارهای دیجیتالی رشد پیدا کنند و با نیاز جامعه همراه شوند.

 

تقسیم بندی استارتاپ ها با توجه به حیطه کاری

– دسته اول استارتاپ هایی هستند که با هدف بهبود یک محصول یا یک سرویس وارد بازار می شوند و رقبایی دارند که می توانند با ارائه خدمات بهتر و قیمت کمتر بازار را به سمت خود جذب کنند در این دسته میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کار تا مرحله سود دهی تقریبا قابل پیش بینی و برآورد می باشد (مانند شرکت های ارائه خدمات حمل نقل از جمله تپسی، ماکسیم، دینگ و…).

– دسته دوم از استارتاپ ها با ایده نوآورانه ای وارد کار می شوند و برای رشد و شکوفایی نیاز به سرمایه گذاری های پر ریسکی دارند زیرا ممکن که بار ها با مشکل و شکست روبرو شوند ولی در صورت موفقیت می توانند به صورت نمایی رشد کنند و کسب درآمدی نجومی راه به همراه داشته باشند.

بنابراین استارتاپ ها با توجه به ماهیت منحصربه فردی که دارند سیستم مدیریتی، بازرگانی و استراتژی های متفاوتی را نسبت به کسب و کار های رایج و یا حتی شرکت های بزرگ دارند. پس باید توجه داشت که مدیریت کسب و کار با استارتاپ ممکن است کاملا متفاوت باشد و راه کارهای مورد استفاده برای مدیریت کسب و کار برای یک استارتاپ حتی مخرب باشد. استارتاپ ها می توانند با هدف خود یک روش سودمند برای بهبود وضع و مشکلات اقتصادی که اکثر افراد جامعه با آن درگیر هستند، به همراه بیاورند.

 

در پایان
با توجه به تمامی مطالب بالا و مقایسه هایی که بین استارتاپ ها و کسب و کار های رایج صورت گرفت می توان برتری و مزیت راه اندازی یک استارتاپ را نسبت به کسب و کارهای رایج درک کرد البته به شرط داشتن محصول جدید یا ایده خلاقانه و یا تلاش برای بهبود وضع موجود! موفقیت در استارتاپ تضمین شده نیست و اتفاقا در مقایسه با سایر مشاغل ریسک بیشتری دارد اما این ریسک ارزشش را دارد!
پس می توان با داشتن ایده های نوآورانه و پر سود سهم زیادی از بازار مربوط به استارتاپ را آن خود کرد.

 

 

منبع"

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 5:30

استارتاپ چیست؟

استارتاپ ها نوعی از کسب و کار ها هستند که طبق تعریف پیدایش، استارت آپ ،کسب و کاری مقیاس پذیر است که با خلق ایده ای در جهت رفع نیازی از افراد جامعه راه اندازی می شود. امروزه این نوع کسب و کار ها طرفدار زیادی دارند و هر فردی که ایده های ناب داشته باشد می تواند با راه اندازی یک استارتاپ کسب و کار خود را داشته باشد.

کسب و کار سنتی چیست؟

در این نوع از کسب و کار ها، کالا ها به صورت دستی و حضوری یا اصطلاحا فیس تو فیس مبادله می شود و فروشنده با خریدار تعامل مستقیم دارد. در واقع بسیاری از ما روزانه با چندین کسب و کار سنتی سر و کار داریم و نیاز های خود را براورده می کنیم.

استارتاپ و کسب و کار سنتی

راه اندازی استارتاپ چه برتری و مزیتی نسبت به کسب و کار سنتی دارد؟

– استارتاپ ها تفاوت عمده ای که نسبت به کسب و کارهای رایج دارند در خلاقیت و نوآوری خلاصه می شود که روح اصلی استارتاپ ها را در برمی گیرد. کسب و کارها با هدف بوجود آوردن یک درآمد کم ولی قابل اطمینان که ریسک و خطر پذیری کمتری دارد شکل می گیرند این کسب و کار ها با توجه به نمونه های فراوانی که موجود هست طرح بیزینس خود را پایه گذاری می کنند.

– در استارتاپ ها هدف تنها در کسب درآمد و پول خلاصه نمی شود بلکه استارتاپ ها عمدتا با هدف راه کار های خلاقانه به دنبال رفع یک مشکل یا ساده تر کردن یک مسئله پایه گذاری می شوند که مسلما اگر به نتیجه ی اثربخش برسد به سود دهی برتری نسبت به کسب و کارها نیز خواهد رسید. بنابراین استارتاپ ها باید یک ایده جدید داشته باشند یا نمونه ای بهتر از مدل های مشابه قبلی را ارائه کنند.

– استارتاپ ها به طور ایده آل گرایانه ای به دنبال تغییر هستند و می خواهند تحولی را به دنبال ایده و نوآوری خود وجود بیاورد. ولی در کنار همه این ها استارتاپ ها در ذات خود ریسک پذیری بالایی دارند زیرا ممکن است نتوان با این محصول یا خدمت جدیدی که ارائه شده مشتری ها را به سمت استارتاپ بوجود آمده جذب کرد.

– کسب و کارهای رایج معمولا با ضریب اطمینان بالایی شکل می گیرند به طوری که بعد از مدت زمان تقریبا پیش بینی شده و کوتاهی به سود دهی می رسند ولی بحث استارتاپ ها در این زمینه کاملا متفاوت است. زیرا تا عملی شدن ایده استارتاپ و تجاری کردن آن زمان و هزینه و ریسک بالایی لازم است و ممکن است تا مدت ها درآمد حاصل از آن اندک یا حتی صفر باشد ولی بعد از رسیدن به مرحله تجاری و جذب مخاطبان به این دلیل که ایده و راه حل جدیدی را به همراه خود دارد می تواند با سرعت زیادی رشد کند و درآمد چشمگیری را داشته باشد.

– طبق بررسی پیدایش ، کسب و کار های معمولی یک بخش محدودی از مخاطبان و مشتریان را ممکن است به عنوان هدف خود در نظر بگیرند و رشد خود را محدود به رسیدن به آن هدف کنند ولی در استارتاپ ها حدی برای رشد وجود ندارد و تا هر حدی امکان گسترش آن وجود دارد. بنابراین نرخ رشد متفاوتی دارند.

– استارتاپ ها می توانند به کمک اینترنت، فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به رسد سریعی دست یابند. اما نباید اشتباه برداشت شود! هرکسب و کاری که در آن از تکنولوژی هایی نظیر وبسایت ها و اپلیکیشن ها و سایر خدمات موجود در فضا های مجازی استفاده می شود لزوما یک استارتاپ تلقی نمی شوند.

– در اکثر استارتاپ ها چون از اینترنت برای گسترده و تجاری کردن ایده خود استفاده می کنند می توان گفت که کنترل و مدیریت افزایش مخاطبان و مشتریان با چالش کمتری نسبت به کسب و کارهای معمول دارد. به طوری که افزایش مشتری لزوما منجر به افزایش نیرو در تیم استارتاپ نمی شود و همین مسئله به رشد سریع تر یک استارتاپ کمک شایانی خواهد کرد. البته این موضوع مورد علاقه سرمایه گذاران نیز می باشد و می تواند به جذب سرمایه گذار کمک نماید.
البته باید توجه داشت که تمامی استارتاپ ها لزوما این قابلیت را ندارند ولی چون اکثر آنها در بستر اینترنت فعالیت می کنند می توان این حسن را برای استارتاپ ها در نظر گرفت. در این قابلیت ممکن است اندکی هزینه ها افزایش یابد ولی در برابر رشد چندین برابری مشتریان ناچیز تلقی می شود.

برای مثال تیم استارتاپ شرکت اسنپ برای هزار مشتری ممکن است همان میزان کارمند و منابع نیاز داشته باشد که برای ده هزار مشتری نیاز دارد. بنابراین هیچ محدودیت مکانی و زمانی نمی تواند جلوی رشد استارتاپ ها را بگیرد و می تواند هم زمان به تعداد زیادی از افراد و مکان های متفاوت خدمات خود را ارائه نماید.

 

منبع"

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 5:26

در اینجا به استارتاپ های موفق در ایران اشاره خواهیم داشت:

۱. دیجی کالا

۲. اسنپ

۳. اسنپ فود

۴. کافه بازار

۵. علی بابا

استارتاپ ویکند

استارت آپ ویکند چیست؟

ممکن است برای برخی سوال پیش آمده باشد که استارت آپ ویکند چیست؟ باید گفت از آنجایی که معمولا تعطیلات آخر هفته، زمان مناسبی برای کارآفرینان و مشتاقان ایده های کارآفرینی است که به ایده های جدیدی برای کسب و کارهای جدید فکر کنند؛ استارت آپ ویکند ها، معمولا دورهمی کارآفرینان برای ارائه ایده های نو است. به طور میانگین، نیمی از شرکت کنندگان در استارت آپ ویکندها، پیش زمینه فنی یا طراحی دارند و نیمی دیگر زمینه های مرتبط با کسب و کار دارند. معمولا به مدت سه روز این دورهمی که اشتراک ایده و نظرات جدید است طول می کشد.
در این دورهمی ها یا ایونت ها، معمولا در روزهای چهارشنبه، شرکت کنندگان با بهترین ایده های خود در آن شرکت می کنند و دیگران را ترغیب می کنند تا به تیم آنها بپیوندند. در روزهای پنج شنبه و جمعه معمولا تیم ها بر توسعه مشتری، اعتبار دادن به ایده های خود، تمرین روش شناسی های مربوط به استارتاپ و ایجاد یک کالای با حداقل ماندگاری متمرکز می شوند. در روز شنبه تیم های عصر نمونه کارهای خود را ارائه می کنند و بازخوردهای ارزشمند از گروه متخصصان پنل دریافت می کنند.

استارت آپ جیست

برنامه استارت آپ ویکند

روز اول

معمولا برنامه ها به این صورت برنامه ریزی می شود که افراد حاضر در این رویداد، بین ساعت های ۵ تا ۷ بعدازظهر چهارشنبه دورهم جمع می شوند. بعد از شبکه سازی و خوردن شام، فرصت کوتاهی برای آشنایی داده می شود و سخنرانی کوتاهی درباره موضوعات کاربردی ارائه می شود. سپس مرحله مهم آتش بازی شروع می شود یعنی هر کسی در ۶۰ ثانیه ای که به وی اختصاص داده شده است نظر خود را می دهد. هیچ ارائه و سخنرانی خاصی برای روز چهارشنبه در نظر گرفته نمی شود. بعد از این که این مرحله به پایان رسید، همه شرکت کنندگان به افراد و ایده های مورد علاقه خود رای می دهند و بدین گونه ایده های برتر از طریق رای گیری انتخاب می شوند و موضوع کارها در روزهای آتی مشخص می شود. تیم ها به صورت ارگانیک شکل می گیرند، و کار را شروع می کنند.

 

روز دوم

در روز پنج شنبه تیم ها همه روز را کار خواهند کرد و وقت های استراحت برای خوردن و آشامیدن یا گوش کردن به یک یا سخنرانی کوتاه نیز در نظر گرفته می شود. مربی ها برای ارائه مشاوره های دقیق در حوزه تخصصی خود برای تیم هایی که درخواست داده اند موجود و در دسترس هستند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa_%d8%a2%d9%be/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : استارتاپ های موفق, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 5:21

طبق واژه نامه کسب و کار (www.businessdictionary.com) در تعریف این که معنی استارت آپ چیست آمده است، مرحله اولیه از چرخه حیات یک کارآفرینی است که کارآفرین از مرحله ایده به مرحله تامین مالی حرکت می کند و ساختار مبانی کسب و کار خود را بنیان می نهد و عملیات یا اقدامات تجاری خود را آغاز می کند. یک شرکت استارت آپی، شکل تازه ای از کسب وکار است که پاسخی به نیاز و درخواست احساس شده پیرامون کالا یا خدمتی است که از سوی بازار دریافت می شود. هدف از راه اندازی آن، رشد سریع در ارائه چیزی است که بتواند شکاف خاصی از بازار را پر کند.

 

 

چه شرکت هایی را استارتاپ نمی توان درنظر گرفت؟

فارغ از این که معنی استارت آپ چیست، هیچ پارامتر ثابتی نیز در این که چه نوع شرکتی را می توان در زمره استارتاپ ها قرار داد وجود ندارد؛ اما این اصطلاح معمولا برای شرکت های با تکنولوژی بالا که کالاهایی را تولید می کنند تا از تکنولوژی برای ارائه نوع جدیدی از کالا یا خدمت استفاده کنند اطلاق می شود.
به همین ترتیب، هیچ قانون مشخصی در رابطه با زمانی که دیگر شرکت خاصی، استارت آپ محسوب نمی شود، وجود ندارد. برخی پیشنهاد می کنند یک استارتاپ وقتی به یک حجم مشخص رسید، یا مسیرش به سمت سودآوری تکمیل شد، یا سطح بالایی از بودجه های سرمایه گذاری را دریافت کرد دیگر از مرحله استارت آپ گذشته است. برخی نیز معتقدند وقتی استارت آپ به یک شرکت و سازمان عمومی تبدیل شد یا به یک شرکت بزرگ تر پیوست دیگر از مرحله استارت آپی گذشته است.
این روزها این واژه را از زبان بسیاری از افراد درگیر کسب و کار می شنوید و شاید برایتان جالب باشد بدانید AirBnb، فیس بوک، و اوبر هم روزی یک استارت آپ محسوب می شدند.

استارتاپ چیست

 

منبع»

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa_%d8%a2%d9%be/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : درمورد استارتاپ, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 5:17

آیا کار در منزل یک و کسب درآمد مناسب یک رویاست؟ آیا برای کار کردن حتما به شرکت یا مغازه نیاز دارید؟ آیا نمی توان به کار در منزل به عنوان یک شغل مناسب نگاه کرد؟ جواب تمامی این سوالات یک کلمه است: خیر! امروزه بسیاری از افرادی که در اطراف خود می بینید به کار در منزل خود مشغولند و از این راه درآمد مناسبی نیز کسب می کنند.

طبق بررسی های پیدایش روزانه شرکت های زیادی اقدام به چاپ آگهی های استخدام کار در منزل می کنند تا به وسیله آن هم آزادی عمل بیشتری به کارکنان خود بدهند و هم هزینه های مربوط به تهیه یک مکان بزرگ برای گرد آوردن کارکنان را از لیست مخارج خود حذف کنند. این موضوع به خصوص در شهرهای بزرگ رشد بیشتری داشته است. برای مثال اگر در شهر تهران قدم بزنید ممکن نیست که با آگهی های کار در منزل تهران روبرو نشوید!

 

نقش استارتاپ در کسب و کار های خانگی

شما می توانید از با راه اندازی استارتاپ و با استفاده از وسایل ارتباطی نظیر گوش های هوشمند و رایانه و با استفاده از بستر اینترنت از توانایی افرادی که دور از شما هستند استفاده کنید. می توانید سفارش های کاری را از آن سوی مرزها قبول کنید و آن ها را در منزل خود در حالی که روی میز خود نشسته اید و چای می خورید انجام دهید!

استارتاپ

۱۵ نمونه از استارتاپ های خانگی پردرآمد

مشاغل بسیاری هستند که برای توسعه آن ها نیاز به حضور فیزیکی افراد ندارید. اگر به دنبال راه اندازی یک استارتاپ هستید که به کارکنانش اجازه کار در منزل را بدهد لیست زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

 

۱.نویسندگی

نویسندگی یکی از قدیمی ترین مشاغلی است که به صورت کار در منزل قابل اجراست. شما می تواند سایت خود را راه اندازی کنید یا اقدام به تولید یک مجله اینترنتی نمایید و با گرفتن تبلیغات کسب درآمد کنید. حتی می توانید سفارش تایپ مطالب دیگران را قبول کرده و در ازای آن پول دریافت کنید. تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک رایانه، اینترنت و کمی ذوق نویسندگی است. به منظور توسعه کار خود می توانید از افراد دیگری هم استفاده کنید و هر بخش از کار را به یک نفر بسپارید. تنها کافیست یک آگهی با عنوان استخدام کار در منزل طراحی کنید و آن را نشر دهید. خواهید دید که به سرعت افراد زیادی برای همکاری با شما داوطلب خواهند شد.

 

 

منبع»

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : استارتاپ های خانگی, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 20:51

استارتاپ ها معمولا حول ایده جدیدی شکل می گیرند که قرار است نیازی از افراد دیگر را در زمینه ای خاص برطرف نماید.
از آن جا که رفع نیاز باید موفق تر از رقبا صورت گیرد، استارتاپ هایی که به صورت کار در منزل اینترنتی هستند می توانند به انواع روش ها انجام گرفته و در رقابت تنگاتنگ با رقیبان حاضر در بازار برگ برنده ای در دست داشته باشد. برگ برنده استارتاپ ها ممکن است این باشد که بتوانند برای افراد امکان کسب درآمد از اینترنت را فراهم کنند.

استارتاپ

کار در منزل اینترنتی: بازی برد برد برای هر دو طرف

به گونه ای که این امکان را فراهم کنند که همکاران آنها در تیمی که تشکیل شده است به صورت کار در منزل اینترنتی همکاری داشته باشند که این مساله می تواند به سود هر دو طرف می تواند تمام شود.
داستان استخدام ها این روزها داستان جالبی به نظر نمی رسد و تامین نیازهای افراد داوطلب استخدام گاهی اوقات در توان کسب و کارهای نوپا یا استارتاپ ها نیست. بنابراین به جای استخدام افراد و پرداخت حق بیمه و دیگر حقوق کسانی که استخدام شده اند استارتاپ ها می توانند از کسب و کار اینترنتی در منزل به عنوان گزینه همکاری با افراد تیم استفاده کنند.
در این صورت دیگر لازم نیست هزینه هایی بابت استخدام فیزیکی و حضوری بپردازند یا مبالغی را بابت اجاره محلی که افراد استخدام شده در آن مشغول به فعالیت و کار شوند متقبل گردند.
بنابراین کار در منزل اینترنتی را ترجیح می دهند تا بتوانند ضمن کاهش هزینه های جانبی، از افرادی که علاقه مند به کسب و کار اینترنتی در منزل هستند استفاده نمایند.
افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی در منزل هم به جای آنکه به فکر فرایندهای گاهی طولانی استخدام بگردند ترجیح می دهند گزینه کسب درآمد از اینترنت را برای گذران زندگی خود انتخاب کنند و آزادی عمل بیشتری داشته باشند.
بنابراین به نوعی کسب و کار اینترنتی در منزل، می تواند بازی برد برد هم برای استارتاپ باشد و هم برای تیمی که قرار است با استارت آپ همکاری های لازم را داشته باشد و این کسب و کار نوپا را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 156 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 4:00

استارت آپ کسب و کار شتابدهنده ای است که قسمتی از آن معمولا بر پایه فن آوری اطلاعات است. البته اینگونه نیست که هر کسب و کاری که بر پایه فناوری های نوین بنا نهاده شده باشد استارتاپ لحاظ گردد، ولی اغلب استارتاپ ها و شتاب دهنده ها به گونه ای از اینترنت، وب و تکنولوژی های نوین جهت رشد بیشتر و رسیدن به تعداد کاربر بالاتر استفاده می کنند.
امروزه اغلب استارتاپ ها به دنبال مدل تجاری کسب و کاری هستند که هم مقیاس پذیر باشد و هم بتواند مشتریان و کاربران قابل توجهی را برای خود جذب کنند.

۵ ویژگی استارتاپ باید داشته باشد

در اینجا به چند مورد از ویژگی هایی که هر استارتاپی باید آن ها را داشته باشد اشاره خواهیم داشت؛

۱. داشتن تیم متخصص و جوان

۲. ریسک پذیر بودن

۳. قابلیت تحلیل رقبا

۴. استفاده از اینترنت برای بازاریابی

۵. توانایی خلق ایده و داشتن چشم انداز قوی

 

معنی استارتاپ شامل موارد زیر نیست:

– استارتاپ همایش و یا یک رویداد کارآفرینی نیست.
– لزوما یک اپ موبایل یا وبسایت، استارتاپ نمی باشد.
– همچنین یک شرکت یا کسب و کار کوچک که در حال رشد و درآمد زایی می باشد، استارتاپ نیست.

در سایت پیدایش اگر بخواهیم تعریف جامعی برای استارتاپ ارائه دهیم می توان گفت: استارتاپ سازمانی است که با هدف تمرکز بر ایجاد یک طرح کسب و کار قابل تکرار و مقیاس پذیر بوجود امده است.

 

منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : درمورد استارتاپ, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 149 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 3:52

۱- تعیین نقشه راه با جزییات کامل

پیش از شروع کار، شما به عنوان صاحب ایده و موسس یک استارتاپ باید آگاهی کاملی از آنچه که می خواهید انجام دهید داشته باشید. اینکه مراحل کار خود را به خوبی بشناسید و بدانید که در هر مرحله به چه میزان می خواهید پیشرفت کنید، نه تنها موجب جلوگیری از مخارج اضافی می شود بلکه موجب ارائه خدمات بهتر می گردد که متعاقبا استقبال بیشتر و درآمد بهتری را در پی خواهد داشت. آشفتگی افکار و نداشتن هدف مشخص سبب می شود که نتوانید تمرکز کافی برای ارائه خدمات خود به بهترین شکل را داشته باشید و ابن امر موجب ریزش مشتری هایتان می شود.

 

۲- انتخاب یک تیم مناسب

استارتاپ ها غالبا از گروهی از افراد خوش فکر و فعال ایجاد می شوند. اینکه از افراد مسئولیت پذیر در اطراف خود استفاده کنید موجب افزایش راندمان کار و در نتیجه افزایش بهره وری می گردد. صرفا به دوست و آشنا بودن اکتفا نکنید. از افرادی استفاده کنید که ضمن داشتن خلاقیت، از مهارت های مورد نیاز شما نیز سر رشته داشته باشند. داشتن یک تیم قوی، بهره وری کار شما را افزایش می دهد و سبب کسب درآمد بیشتر می شود.

 

استارتاپ، شغل پر درآمد

۳- تبلیغات و جذب مشتری

یک از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک استارتاپ، تبلیغات و معرفی کار است. این مرحله در ابتدای کار که هنوز هیچ شناختی از استارتاپ راه اندازی شده وجود ندارد نمود بیشتری پیدا می کند. درست است که این بخش نیاز به هزینه کردن دارد اما توجه داشته باشید که تبلیغات موثر و صحیح خیلی زود هزینه ها را جبران کرده و منجر به افزایش درآمدتان می گردد. پس از هزینه کردن برای شغل خود نترسید! توجه داشته باشید که تا زمانی که دیده نشوید نمی توانید کاری از پیش ببرید. تبلیغات درس و موثر شتاب بیشتری به موفقیت استارتاپتان می دهد.

 

۴- نا امید نشدن از شغل جدید

به یاد داشته باشید که هیچ کسب و کاری از همان ابتدا با درآمدهای نجومی همراه نیست! شغل خود را جدی بگیرید و در هایچ مرحله ای، خصوصا در مراحل ابتدایی، از کسب درآمد نا امید نشوید. داشتن پشتکار سبب می شود که کارها تدریجا روی غلتک بیفتد. در نظر داشته باشید که کار منظم و پیوسته به راحتی می تواند سود شما را تضمین نماید. این ضرب المثل را همواره به یاد داشته باشید: “رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود/ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.”

 

۵- درک درستی از نیاز جامعه

برای اینکه استارتاپ شما نتواند درآمد مناسبی را برای شما فراهم آورد، باید درک درستی از نیازهای موجود در جامعه خود داشته باشید. باید نیازهای اساسی و اولیه جامعه را به خوبی بشناسید. البته شما در این مسیر تنها نیستید! مسلما رقبای شما هم قبل از شروع کارشان دست به مطالعات جامعه شناختی می زنند! اینجاست که شما بایدبهترین راه حل را برای بر طرف کردن نیاز ها ارائه دهید. این امر شما را جز پیشتازان این دست مشاغل قرار می دهد و میزان درخواست متقاضیان از شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

 

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%85%db%8c-%da%a9/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : درآمد استارتاپ, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 23:22

در ابتدا بهتر است بدانیم که استارتاپ چیست. استارتاپ ها در واقع نوعی از کسب و کارها هستند که بر پایه تفکرات نو، خلاقیت و کارآفرینی ایجاد شده اند تا روش های جدیدی برای برطرف کردن برخی نیازهایی که راه حل مشخص ندارند ارائه دهند.
اما آیا می توان به استارتاپ به عنوان یک شفل مناسب نگاه کرد؟ آیا آن ها در دسته مشاغل پر درآمد قرار می گیرند؟ آیا می توان با استارتاپ زندگی را گذراند؟
قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که موفقیت استارتاپ مانند تمام مشاغل دیگر تضمین شده نیست و به چیزهای زیادی بستگی دارد. اما نمونه های بسیاری در دنیا و حتی کشور خودمان وجود دارد که نشان می دهد که می توان روی استارتاپ ها به عنوان مشاغل پر درآمد حساب کرد.

 

 

استارتاپ های پردرآمد ایرانی

حال به معرفی برخی استارتاپ های پردرآمد در ایران می پردازیم که محبوبیت زیادی نیز در میان مخاطبان دارند:

 

-دیجی کالا ( Digikala ):

دیجی کالا استارتاپی است که توسط دو برادر راه اندازی شده است. ایده این فروشگاه اینترنتی از یک خرید ناموفق اینترنتی شروع شد و در نهایت به دیجی کالا تبدیل شد. دیجی کالا بزرگترین و محبوب ترین فروشگاه خرده فروشی در ایران و خاورمیانه است.

 

– اسنپ ( Snapp ):

استارتاپ اسنپ، ایده آن از ورژن خارجی آن به نام اوبر گرفته شده است. این استارتاپ اپلیکیشنی را طراحی کرده است که افراد با چند کلیک می توانند نزدیک ترین راننده اسنپ را پیدا کنند و در کمترین زمان به مقصد خود برسند. این استارتاپ بعد از راه اندازی، زود مورد توجه عموم قرار گرفت و با استقبال زیادی روبه رو شد . همین سبب شد تا از پردرآمد ترین استارتاپ های ایرانی باشد.

منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%85%db%8c-%da%a9/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : درمورد استارتاپ, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 23:15

برای این که همه اتفاق ها رخ بدهد و راه اندازی استارتاپ به صورت واقعی شروع شود، شما به پول احتیاج دارید. در برخی موارد ( مانند مایکروسافت) بودجه راه اندازی استارتاپ ها توسط خود آن استارتاپ تأمین می شود. اما نمونه موفق این سبک استارتاپ ها بسیار کم است و بدون در نظر گرفتن این گونه موارد که بسیار نادر هم می باشند، معقول تر است که برای راه اندازی استارتاپ از سرمایه گذاران کمک بگیرید.

برای این که خودتان بتوانید بودجه راه اندازی استارتاپ را تأمین کنید و از سرمایه گذاران کمک نگیرید، باید ایده های خلاقانه داشته باشید و به عنوان یک شرکت مشاوره ای شروع کنید و بعد آن را به یک شرکت ارائه کننده خدمت یا محصول تبدیل کنید تا بتوانید راه اندازی استارتاپ را آغاز کنید. اما این کار بسیار دشوار است. بنابراین بهترین روش همان است که گفتیم. یعنی انتخاب یک سرمایه گذار مناسب!

البته سرمایه گذاری برای راه اندازی استارتاپ اگر از ایده های خلاقانه استفاده نشده باشد نیز ریسک بسیار بالایی دارد، اما با عبور از مرحله شکست و رسیدن به موفقیت در راه اندازی استارتاپ، به درآمد و سود بسیار بالایی دست پیدا می کنید. به همین خاطر است که در ابتدای قرارداد هر دوطرف (بنیان گذاران- سرمایه گذاران – پیدایش) تمایل دارند که درصد سهم بیشتری را از آن خود کنند.

 

آیا صرفا داشتن یک ایده برای راه اندازی استارتاپ کافی است؟

استارتاپ ها علاوه بر داشتن ایده ای که خلاقانه و نوآورانه باشد، نیازمند برخی موارد مانند وجود فاندر هایی برای رسیدگی تمام وقت به امور استارتاپ و نیازمند شتابدهنده ها برای کمک گرفتن از تجربه های آن ها در جهت افزایش سرعت رشد استارتاپ ها برای رسیدن به موفقیت هستند. همچنین استارتاپ ها به تیم هایی نیاز دارند تا بخش مختلف کسب و کار مانند حوزه های مارکتینگ ، فنی و…  را اداره کنند و با همکاری هم به رشد ایده کمک کنند. در کنار این موارد استارتاپ ها به سرمایه برای ادامه مسیر خود نیاز دارند. این جذب سرمایه می تواند به صورت Bootstrap، جذب از شتابدهنده ها و سرمایه گذار ها باشد. به طور کلی یک ایده بدون داشتن برنامه و بوم کسب و کار نمی تواند موفق و اجرایی شود و صرفا داشتن یک ایده عامل موفقیت قطعی یک استارتاپ نیست.

 

برای راه اندازی استارتاپ در کنار داشتن ایده های خلاقانه، دقیقا باید چه کار دیگری انجام بدهید؟

افراد بسیار زیادی وجود دارند که می خواهند استارتاپ جدیدی را راه اندازی کنند اما نمی دانند دقیقا باید چه کاری انجام بدهند!

در واقع باید به آن ها بگوییم که شما باید با درنظر گرفتن این چهار آیتم (ایده های خلاقانه، افراد، اجرا، پول) راه اندازی استارتاپ را هرچه سریع تر آغاز کنید. بعد از اینکه راه اندازی استارتاپ را آغاز می کنید، تازه متوجه می شوید که چه پتانسیل های بالایی در خودتان و محیط اطرافتان وجود دارد که در این راه به شما کمک کنند و زودتر از آن چه که بتوانید تصور کنید راه اندازی استارتاپتان آغاز می شود. فقط کافی است که خسته نشوید و مصمم باشید..

اگر ایده های خلاقانه دارید و تنها یک پیام در درون شما وجود دارد که “من مایلم راه اندازی استارتاپ مورد علاقه ام را شروع کنم…” باید باور کنید که هیچ مرحله جادویی دشواری وجود ندارد، فقط باید شروع کنید تا بتوانید آینده را همانطور که دوست دارید بسازید.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%af/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 1:11

مرحله ابتدایی راه اندازی استارتاپ، داشتن “ایده خلاقانه” است.

شما برای راه اندازی استارتاپتان، نیاز به یک ایده خیلی درخشان یا منحصر بفرد ندارید. اگر با یک ایده ساده که با استفاده از فناوری های روز به مردم کمک می کند تا زندگی راحت تری داشته باشند، استارتاپتان را شروع کنید، خیلی زود موفق و پول دار می شوید.

به طور مثال: هدف از راه اندازی استارتاپ گوگل، ساخت یک سایت ساده برای جستجو بود. اما آن ها سه ایده ساده داشتند. ۱. فهرست کامل سایت ها را داشته باشد ۲. از لینک ها برای رتبه بندی نتایج جستجو استفاده کند و امکان پاک کردن آن ها را نیز داشته باشد ۳. صفحات وب ساده با تبلیغات غیر متحرک مبتنی بر کلمات کلیدی ارائه کند.

بالاتر از همه این تکنیک های فنی بزرگ، طرح کلی یا همان ایده های خلاقانه بسیار ساده بود و مهم تر اینکه بنیان گذاران گوگل مصمم بودند تا یک مرورگر راحت و در دسترس طراحی کنند که همه مردم از آن استفاده کنند.

ایده های استارتاپی

کارمندان ما چه تأثیری بر راه اندازی استارتاپ می توانند داشته باشند؟

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام راه اندازی استارتاپ علاوه بر داشتن ایده های خلاقانه باید در نظر بگیریم، تصمیم گیری برای استخدام افراد است. یعنی کسانی را استخدام کنیم که کار خود را کمی بیش از حد جدی می گیرند؛ کسانی که آن چه را که انجام می دهند، به بهترین و حرفه ای ترین حالت انجام می دهند.

بنابراین این تصادفی نیست که در اکثر اوقات راه اندازی استارتاپ ها در دانشگاه ها اتفاق می افتد. چرا که افراد باهوش در آن جا یکدیگر را ملاقات و با هم آشنا می شوند.

پس اگر می خواهید راه اندازی استارتاپ را آغاز کنید، به یک تلاش آگاهانه یا خیلی پیچیده برای یافتن افراد مورد نیازتان احتیاج ندارید، فقط کافیست که ایده خلاقانه داشته باشید و به دانشگاه ها بروید… در آن جا شانس بسیار خوبی برای یافتن افرادی که مشتاقی تازه فارغ التحصیل شده اند، وجود دارد و می توانند بهترین گزینه ها برای همکاری بلند مدت و هدفمند در جهت راه اندازی استارتاپتان باشند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%af/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : ایجاد استارتاپ, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 1:03

ایده های خلاقانه چه نقشی در راه اندازی استارتاپ دارند؟

برای راه اندازی استارتاپ موفق علاوه بر داشتن ایده های خلاقانه باید سه چیز را در نظر بگیرید:

۱.با افراد خوب شروع کنید.
۲.چیزی را که مشتریان می خواهند را در ایده های خلاقانه پیدا کنید، بسازید و به بهترین روش و در بهترین زمان ارائه کنید.
۳.سرمایه مناسب را تأمین کنید، تا جایی که امکان دارد صرفه جویی کنید و کمترین هزینه ها را انجام بدهید.

اگر حتی یکی از این موارد را نادیده بگیرید و ایده های خلاقانه نیز نداشته باشید، بدون شک راه اندازی استارتاپ شما با شکست مواجه می شود.

در نگاه اول ممکن است اجرای هم زمان هر سه مورد خیلی سخت به نظر برسد اما با گذشت زمان می بینید که این موارد با یکدیگر در کنار ایده های خلاقانه قابل اجرا و نتیجه آن بسیار هیجان انگیز است و از آنجایی که راه اندازی استارتاپ موفق، بنیانگذاران را ثروتمند می سازد، به این معنی است که ثروتمند شدن نیز قابل انجام است. سخت است اما قابل انجام است!

 

ایده های خلاقانه چه تأثیری بر راه اندازی استارتاپ دارد؟

مرحله ابتدایی راه اندازی استارتاپ، داشتن “ایده خلاقانه” است.

شما برای راه اندازی استارتاپتان، نیاز به یک ایده خیلی درخشان یا منحصر بفرد ندارید. اگر با یک ایده ساده که با استفاده از فناوری های روز به مردم کمک می کند تا زندگی راحت تری داشته باشند، استارتاپتان را شروع کنید، خیلی زود موفق و پول دار می شوید.

به طور مثال: هدف از راه اندازی استارتاپ گوگل، ساخت یک سایت ساده برای جستجو بود. اما آن ها سه ایده ساده داشتند. ۱. فهرست کامل سایت ها را داشته باشد ۲. از لینک ها برای رتبه بندی نتایج جستجو استفاده کند و امکان پاک کردن آن ها را نیز داشته باشد ۳. صفحات وب ساده با تبلیغات غیر متحرک مبتنی بر کلمات کلیدی ارائه کند.

بالاتر از همه این تکنیک های فنی بزرگ، طرح کلی یا همان ایده های خلاقانه بسیار ساده بود و مهم تر اینکه بنیان گذاران گوگل مصمم بودند تا یک مرورگر راحت و در دسترس طراحی کنند که همه مردم از آن استفاده کنند.

ایده های استارتاپی

کارمندان ما چه تأثیری بر راه اندازی استارتاپ می توانند داشته باشند؟

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام راه اندازی استارتاپ علاوه بر داشتن ایده های خلاقانه باید در نظر بگیریم، تصمیم گیری برای استخدام افراد است. یعنی کسانی را استخدام کنیم که کار خود را کمی بیش از حد جدی می گیرند؛ کسانی که آن چه را که انجام می دهند، به بهترین و حرفه ای ترین حالت انجام می دهند.

بنابراین این تصادفی نیست که در اکثر اوقات راه اندازی استارتاپ ها در دانشگاه ها اتفاق می افتد. چرا که افراد باهوش در آن جا یکدیگر را ملاقات و با هم آشنا می شوند.

پس اگر می خواهید راه اندازی استارتاپ را آغاز کنید، به یک تلاش آگاهانه یا خیلی پیچیده برای یافتن افراد مورد نیازتان احتیاج ندارید، فقط کافیست که ایده خلاقانه داشته باشید و به دانشگاه ها بروید… در آن جا شانس بسیار خوبی برای یافتن افرادی که مشتاقی تازه فارغ التحصیل شده اند، وجود دارد و می توانند بهترین گزینه ها برای همکاری بلند مدت و هدفمند در جهت راه اندازی استارتاپتان باشند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%af%db%8c%d8%b1%d8%af/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : ایده های استارتاپی, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 0:51

از اصلی ترین موارد مهم دیگر که باید برای پیدا کردن یک سرمایه گذار به آن توجه داشته باشید زمان می باشد. در حقیقت شما هر زمان که دوست داشتید نمی توانید برای کسب و کار یا استارتاپ خود سرمایه گذار جذب کنید. برای مثال اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و پس از یک مدت پیشرفتی مشاهده نکرده اید نباید دست به جذب سرمایه گذار بزنید تا بیشتر پس رفت کنید.

مطالعه مطلب شتاب دهنده چیست پیشنهاد می شود.

در حقیقت شما در ابتدای راه تان می توانید با هزینه های خیلی کم که خودتان هم می توانید آن ها را تهیه کنید کسب و کارتان را به جلو ببرید و سپس زمانی که از پیشرفت خود مطمعن شدید دست به جذب سرمایه گذار بزنید. بهترین زمان برای جذب یک سرمایه گذار زمانی است که قصد معرفی ایده و تولید انبوه در حوزه خود را دارید می باشد چون شما در این حین به جایی رسیده اید که باید در چشم افراد نمایان شوید و این امر توسط سرمایه گذار امکان پذیر است.

 

لیست دلایل قانع کننده برای جذب سرمایه روی استارتاپ ها

با همه این ها برای جذب سرمایه گذار بر روی استارتاپ تان می ترسید؟ اما چرا؟ اگر نگاهی به لیست دلایل قانع کننده برای جذب سرمایه روی استارتاپ ها بیندازید شاید کمی از ترس تان کم شود و ما برای همین امر اینجا هستیم. در ادامه لیستی از مهم ترین دلایل قانع کننده برای جذب سرمایه روی استارتاپ ها بیان کرده ایم که عبارت هستند از :

• برای جذب سرمایه باید استقبال خوب از محصول یا خدمات استارتاپ تان داشته باشید.

• برای جذب سرمایه باید درک عمیق از بازار تقاضا و شناخت هدف داشته باشید.

• برای جذب سرمایه باید از تجربه کاری بالایی برخوردار باشید.

• برای جذب سرمایه باید انعطاف پذیری از نظر مواجه شدن با مسائل و مشکلات تان زیاد باشد.

• برای جذب سرمایه باید روابط کاری و هماهنگی خوبی بین اعضا و …. باشد.

• برای جذب سرمایه باید تیم مدیریتی کاربلد و حرفه ای داشته باشید.

منبع:

https://peidaiesh.com/%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

همه چیز در مورد استارتاپ ها...
ما را در سایت همه چیز در مورد استارتاپ ها دنبال می کنید

برچسب : سرمایه گذاری استارتاپی, نویسنده : ahmad aliahmadishadi بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 18:26